2011. január 3., hétfő

trend news:)

hat igen ma sokat foglalkoztam a TREND temaval:) nem vagyok egy cosmopolita de erdekel:) igy hat a mai friss egyik resze a trendrol fog szolni:)

Parfumtrend
kb masfel honapja az Avon es Fergie kozos parfummel rukkolt elo:) ( erdeklodni es rendelni NALAM:)




az uveg szep:) nemes kialakitasu:) az illat jo:D a doboz is szep:) ara:90 lej ( hat...:) kozepes ar:) pontozas:nalam ++++ kap

kovetkezo a Playboy uj alkotasa
-play it lovely
-play it spicy
-play it sexy

a csomagolas valahogy nem gyozott meg annyira ( pedig en igazi playboy imado vagyok)
 az illat kurvajo:D es az ar is :) 30 ml EDT: 65 lej engem meggyozott:D pontozas:+++++

jah es ne hagyjam ki az Avon legujjabb parfumjet a Simply because-t . az illata eleg jo:) az ara is turheto (akciosan 29.99lej; normal aron 63 lej)eges zjo:)
az uvege nem hat meg ojan mint az olcso parfumoke de azert +pont jar h rozsaszin es egesz szep viragok vannak rajta:)pontozas:++++

Ha mar az Avonnal tartunk ott az a masik parfum a Secret Fantasy hat...elegge jo az illata de az uvege egyszeruen szornyu. szerintem iszonyat giccses . Azert ennel jobb csomagolast vartam volna . A doboz is remes, lila pirossal:( s az a nagy s  betu:(( engem nem nagyon hatott meg

pontozas: ++

jojjon az ORIFLAME





a parfum illata tetcik:) a csomagolas pedig igazi ajandekcsomagolas:) szep es kifinomult az uveg alakja a megszokott Enigma alak (lehetszebb is) de osszessegeben jo;)
pontozas:+++++ ara:99lej:)














 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése