2011. július 29., péntek

marilyn monroe idezetek:)


A hírnév elmúlik, azután isten veled, nincs több hírnév. Elmúlik. Mindig is tudtam, hogy csapodár, így hát jó, hogy ezt is megtapasztalhattam legalább, de nem ebben élek.
 
Nem érdekel a pénz.Csak csodálatos akarok lenni.

"Nem tudom, hogy ki találta fel a magas sarkút, de minden nő tartozik neki."

"Adj egy lánynak megfelelő cipőt, és meg tudja hódítani a világot."

"Ki mondta, hogy az éjszakák alvásra valóak?"

"Nekem is vannak érzéseim.És még mindig ember vagyok.Minden amit akarok az az,hogy önmagamért és a tehetségemért szeressenek."

"Nem zavar a viccelődés, de nem én akarok lenni az akin nevetnek."

"Senki sem mondta nekem kicsiként, hogy csinos vagyok.Minden kislánynak kell mondani, hogy szép, még akkor is ha nem az."

"Ha minden szabályt betartottam volna, sosem lennék sehol sem."

"A nevem ott volt a fényben.Azt mondtam: ,,Istenem, valaki hibázott." De ott volt kivilágítva. És én ültem ott, és azt mondtam: ,,Ne feledd, te nem vagy sztár." De mégis ott voltak a fények."

"Volt egy lány, aki tudta, hogyan lehet boldog akkor is, ha szomorú volt. És ezt fontos, hogy tudd."

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan.Hibázok,uralhatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető.De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése