2011. május 12., csütörtök

friendship:)

10. Never explain! Your friends don’t need it - your enemies won’t believe you anyway!
~ Sose magyarázkodj … a barátaidnak nem kell, az ellenségeid meg úgyse fogják elhinni :)


9.Friendship is the most beautiful gift above all life’s treasures :)
~ A barátság a legszebb ajándék az élet összes kincse felett …

8. Wherever you go, whatever you need, You know I’ll always be there for you.
So if you are alone, there is no need to fear, Just give me a call and you know …  I’ll be here!
~ Bárhová mész és bármire lesz szükséged, tudod, Én ott leszek neked mindig
Ha egyedül leszel, nem kell majd félned, csak hívj fel, és tudod … én ott leszek!

7. Be yourself, your friends don’t want anyone else!
~ Legyél önmagad, a barátaidnak nem kell más!

6. Life isn’t easy, it will never be, but you have got friends, and 1 of them is me! So if you need a hand, just call my number, coz you are my friend and i like you :)
~ Az élet nem könnyű, és sose lesz az, de vannak barátaid, és én is egy vagyok ezek közül! Szóval ha szükséged van egy kézre, csak hívj fel, mert a barátod vagyok.. és szeretlek ^^

5. A true friend sees your tears and fixes your heart
~ Az igazi barát látja a könnyeidet, és meggyógyítja a szívedet :)

4. True friends walk in when the whole world walks out
~ Az igaz barátok akkor is melletted lesznek, ha az egész világ ellened fordul

3. A good friend will come bail out of the jail.. a true friend will be sitting next to you
~  A jó barát garantálja, hogy kihoz a börtönből, de az igaz barát ott fog ülni melletted :)

2. We can’t call people angels without wings, so we call them friends :)
~ Az embereket szárnyak nélkül nem hívhatjuk angyaloknak, inkább barátnak nevezzük őket :)

1. My friends mean a lot to me! I wish I mean a lot to them :)
~ A barátaim nagyon sokat jelentenek nekem; azt kívánom, hogy én is ilyen fontos legyek nekik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése