2010. július 31., szombat

idezetek a szabadsagrol:)

A madaraknak előbb-utóbb meg kell tanulniuk repülni. Nem akadályozhatjuk meg, bármennyire is szeretnénk őket ott tartani a biztonságos fészekben.
 Nora Roberts
5
A szabadság hatalom.
  A Macskanő c. film
18
Szabad vagyok. Büszke vagyok a testemre, mert Isten megnyilvánulása a látható világban.
 Paulo Coelho
9
Ugyan ki dönti el, hol a határa annak, ami még ésszel felérhető? Én döntök saját korlátaim felől? Bizony! És ha nem eszkábálok korlátokat? Akkor szabad maradok.
 Vavyan Fable
24

A szex az egyik legszemélyesebb vonulata az életünknek. Ha valaki puszta szeretetből ebben is korlátoz bennünket, ha az ágyban is szabályok közé szorítanak, akkor vége mindennek. Az a lélek halála.
 Laurell Kaye Hamilton
33
Szabad vagyok, mert tudom; egyedül én vagyok erkölcsileg felelős mindenért, amit teszek.
 Robert Anson Heinlein
30
Ránk vár az a feladat, hogy hittel vállaljuk a ránk maradt munkát, hogy dicső halottainkból még nagyobb odaadást merítsünk az ügy iránt, amelyért ők mindent feláldoztak, hogy mi, az itt jelenlévők híve higgyük, hogy ez a nemzet Isten segedelmével újjáteremti a szabadságot.
 Abraham Lincoln
4
Hihi - szólt az Őrhöz a Rab -,
mennyivel vagy te szabadabb,
mint én, attól, hogy másfelől
őrzöd ugyanezt a falat?!
 Fodor Ákos
60
Hogy is van a csavargók nagy mondása? "Mindenütt jó, de legjobb sehol!"
 Rejtő Jenő
20

Valahol kell húzni egy határt, csak éppen nehéz megmondani, hogy hol.
 Lawrence Block
37

Emberi szem nem láthat annál nagyszerűbb alkotást, mint a demokrácia. Engedjük uralkodni a szabadságot!
 Nelson Mandela
0
Csak a szabad ember vitázhat, alkudozhat. A bebörtönzött ember nem köt alkut azzal, aki tömlöcbe vetette.
 Nelson Mandela
2

Semmilyen áldozat nem elég nagy a szabadságért vívott harc során.
 Nelson Mandela
9
Ha a kormány erőszakba fojtja a mi békés harcunkat, el kell gondolkodnunk, hogy más módon vívjuk ki a szabadságunkat.
 Nelson Mandela

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése