2010. július 9., péntek

idezetek:P:)

Szeretni úgy is lehet,
hogy nem mutatod meg,
szeretni úgy is lehet,
hogy lábad megremeg,
szeretni úgy is lehet,
hogy csókolni nem mered,
szeretni úgy is lehet,
hogy könnyed megered,
szeretni úgy is lehet,
hogy mindened neked,
szeretni úgy is lehet,
hogy nincsen ott veled,
szeretni úgy is lehet,
hogy küldesz verseket,
szeretni úgy is lehet,
hogy tudod, hogy szeret,
szeretni úgy is lehet,
hogy viszontszeretnek,
szeretni úgy is lehet,
ahogy ÉN szeretlek.

Néha sírok mikor a szép emlékekre gondolok és belül megfogadtam százszor, minden szót megfontolok. Mielőtt kiejtem őket, hiszen csak fájdalmat okoznak és minden apró hibát az egekig felfokoznak. Miért az az élet rendje, hogy minden elmúlik, ami éltetett? Miért nem látjuk a középutat, miért látjuk csak a végletet? Most kinézek az ég felé és csak arra gondolok, mikor leszünk végre igazán boldogok?/Addamz/

Újra a régi helyen jártam, azon a füvön, melyen veled álltam, és néztem egyedül a csillagokat, akár csak régen a te arcodat.
Olyan rég volt már tovatűnő emlék, boldog vissza-visszatérő kacér kép.
Úgy fáztam az éjszaka hideg csendjében, úgy vágytam ölelésedre, mint még sohasem.
Magányosan néztem a csillagokat, és sírva suttogtam: gyere vissza!
Újra a régi helyen jártam, annál a padnál, melynél veled voltam.
Ott voltam egyedül, s néztem az eget, mint tavaly ilyenkor a két szép szemed.
Meleg volt, de mégis fáztam, mert akkor is az ölelésedre vágytam.
Tudnod kell, hogy hiányzol nagyon, nem tudom, hogy gondolsz- e rám vajon.
Reményeket fűzök, s álmokat kergetek, mert remélem egyszer még veled lehetek!

1000darabra törted a szívem, csak azért, mert jobbat érdemlek nálad?

Boldognak szeretném látni. Nem számít, hogy kivel vagy hogyan. Találjon valakit, aki megbecsüli, és úgy szereti, ahogy nekem kellett volna. Találjon valakit, aki úgy látja őt, ahogy most én./Minden6ó/

Mindig van egy személy, aki nem számít, hogy mit tesz, vagy mit mond, és nem számít, hogy hányszor okoz neked fájdalmat, nem tudod elengedni, hiszen annyira sokat jelent neked.

Várni valakit, ki nem jön többé, eljönni onnan, hol boldog voltál, otthagyni örökké.
Szeretni valakit, ki nem szeret téged, könnyeket tagadni, mik szívedben égnek.
Kergetni egy álmot, soha el nem érni, csalódott szívvel mindig csak remélni.
Megalázva írni egy könyörgő levelet, S szívdobogva várni, nem jön-e rá felelet.
Hideg búcsúzásnál egy csókot koldulni, mással látni őt, s utána fordulni.
Kacagni hamis lemondással, hazamenni, sírni néma zokogással.
Otthon átkönnyezni hosszú éjszakákat, s imádkozni azért, hogy ő ne tudja meg
mi is az a bánat!

Senki sem ismerheti meg teljesen egy másik ember lényegét, csak akkor ha szereti. A szeretete teszi képessé arra, hogy meglássa a szeretett személy alapvető vonásait és tulajdonságait; sőt mi több, meglássa a benne rejlő lehetőségeket is.

Aki kell,
az kell,
nem azért: amilyen, hanem
annak ellenére , hogy bármilyen.

*A szerelmet tudni kell viselni, és ez az egyetlen márka, ami sosem megy ki a divatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése